خاطرات
 
محمدرضاگلزار
درباره محمدرضاگلزار
 
 

سلام سلام سلام به همه امروز یه ایده به سرم زد شما هم مثل من خاطراتی که چجوری بابازیگر ویا خاننده ویا ورزشکارمورد علاقتون اشنا شدید

 

(نظریادتون نره)


نظرات شما عزیزان:

roja
ساعت17:27---6 بهمن 1391
من ازطريق يكي ازدوستان دوران مدرسه باگروه آرايان آشناشدم:-o بعدرضاروديدم وبعدفهميدم بازيگره:-) بعدشم پيگيره فيلمهاوپوستراش بودم :-Dالانم دوسش دارم:-* ولي روش حساسم وقتي ميبينم عكساشوبادختران لس آنجلسي:'( عصبي ميشم :@
پاسخ:وای چه جالب


محمد
ساعت16:01---24 دی 1391
خب اینجا هم سلام عرض میکنم پاسخ:خیلی ممنونم ازتو

ستاره
ساعت20:44---20 دی 1391
چه ایده جالبی ایولپاسخ:خیلی ممنون ستاره جان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 19 / 10 / 1391برچسب:, :: 11 :: توسط : razzan

درباره وبلاگ
من برای متنفر بودن از کسانی که ازم متنفرند وقتی ندارم………………زیرا درگیر دوست داشتنن کسانی هستم که مرا دوست دارند ” به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محمدرضاگلزار و آدرس golzar44.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1