عکس های محمدرضا گلزار
 
محمدرضاگلزار
درباره محمدرضاگلزار
 
 

امیدوارم خوشتون اومده باشه

(نظریادتون نره)

منبع:رسانه ای نوبرای محمدرضاگلزار


نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت19:23---4 اسفند 1391
سلام وبلا خوبیدری می خواهم منباتو تبادل لینک کنم اگر راضی هستی لینکم کن بگو با چه نامی لینکت کنم
پاسخ:خوب تووبلاگم نوشتم سمت چپ نوشته تبادل لینک منو لینک کن بعد جزیات وبلاگتو واردکن وبلاگت لینک میشه .اگه نشد بهم بگو


pariya
ساعت0:41---3 اسفند 1391
ستاره جون چرا کامنت منو تایید نکردی؟پاسخ:ببخشید اینترنتا قطع بودن نتونستم بیام

pariya
ساعت13:34---1 اسفند 1391
سلام ستاره جون خوبی؟

دلم خیلی برای بچه های رساه تنگ شده

راستی من رفتم تو یه سایت نوشته بود به زودی وصل میشه حالا نمیدونم دیگه امیدوارم زودتر وصل بشه

عزیزم تو به فیسبوک دست رسی داری ؟

اگه داری میشه بری تو پیج رسانه ببینی چرا قطع شده
پاسخ:نه پریا جون ولی خبر دارم نوشته بخاطر بلاگها که قطعه


pariya
ساعت20:14---29 بهمن 1391
بچه ها من رفتم تو یه سایت نوشته بود وبلاگ رسانه ی نو به زودی وصل میشه
پاسخ:جدی میگی امیدوارم


حدیثه
ساعت20:37---27 بهمن 1391
ستاره جون دل منم تنگیده هم برای تو هم برای بچه های رسانه نو
=(
(:-(


حدیثه
ساعت14:15---26 بهمن 1391
سلام ستاره یه عکسی الان دیدم ! برو وبلاگ باشگاه طرفداران گلزار این عکس رو ببین
پاسخ:دیدمش روجا جون برام فرستادش


ساعت12:58---26 بهمن 1391
سلام عزیزم خوبی؟
منم نمیتونم برم تو وبلاگ
خیلی دلم تنگ شده
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' یعنی چی شده


ساعت20:40---20 بهمن 1391
منم همین طور عزیزم دلم براتون تنگیده بود
بچه ها یعنی چه اتفاقی افتاده من خییییلی نگرانم """""""""""""""""""""""""""""" منم دلم برا رسانه تنگ شده


ساعت2:09---20 بهمن 1391
ستاره جونم دوستت دارم
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" منم همین طور


ساعت11:29---19 بهمن 1391
پادشاهی در زمستان به یکی از نگهبانان گفت: سردت نیست؟!
گفت: عادت دارم!
گفت: می گویم برایت لباس گرم بیاورند... و فراموش کرد!
صبح جنازه نگهبان را دیدند که روی دیوار نوشته بود به سرما عادت داشتم اما وعده لباس گرمت مرا ویران کرد! """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""" چه جمله زیبا ای حدیثه جونم


ساعت1:20---19 بهمن 1391
سلام ستاره جون خوبی؟ می بینم که پریا هم اینجاس. خوبی پریا جون؟
بچه ها منم از پریشب نمیتونم برم تو سایت رسانه نو
آخه چراااااااااااااااااااااا؟؟؟؟!!!!
خوب شد شما رو دیدم بچه ها داشتم میمردم از دلتنگی """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" پاسخ:ای جانم منم دلم تنگ شده بود


pariya
ساعت15:11---18 بهمن 1391
خوب فکر کنم مشکلی پیدا کرده باشهپاسخ:خواهش می کنم

pariya
ساعت14:20---18 بهمن 1391
سلام ستاره جون

من از دیشب تا حالا نمیتونم برم تو سایت رسانه ی نو تو هم نمیتونی بری ؟سایت شکلی پیدا کرده
پاسخ:اره برا منم باز نمیشه نمی دونم چرا


حدیثه
ساعت2:37---11 بهمن 1391
ستاره جون من عکس دومی رو خییییییییلی دوست میدارمپاسخ:خواهش می کنم قربونت برم

pariya
ساعت20:47---6 بهمن 1391
سلااااااااااام ستاره جون

وبلااااااگت خیلی خوووووووبه عزیزمپاسخ:خیلی ممنونم پریا جون


roja
ساعت15:49---6 بهمن 1391
من اين عكس اولي رواين مدلي نديده بودم:-oخيلي نازه مرسي دوستم:-*
پاسخ:خواهش می کنم .اره من دوستش دارم


شعر یادت نره
ساعت22:57---27 دی 1391
من عاشقشم



وبلاگت عالی

به منم سر بزن تا لینکت کنمپاسخ:خیلی خیلی ممنونم عزیزم حتما میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:خاطرات , :: 15 :: توسط : razzan

درباره وبلاگ
من برای متنفر بودن از کسانی که ازم متنفرند وقتی ندارم………………زیرا درگیر دوست داشتنن کسانی هستم که مرا دوست دارند ” به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محمدرضاگلزار و آدرس golzar44.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 6700
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1